środa, 30 listopada 2016

BSB: John Hopkins w zespole MotoRapido Ducati

   John Hopkins zmienia zespół i przechodzi do teamu MotoRapido Ducati z nadzieją ponownej możliwości walki o tytuł mistrzowski po trudnym sezonie 2016. W tym sezonie, były zawodnik MotoGP jeździł w zespole Tommy Hilla, na Yamasze R1. Choć Amerykanin pokazywał pewne przebłyski, to kontuzja w środku sezonu spowodowała, że wszystkie postępy zostały zniweczone. Dodatkowo, po wycofaniu się sponsora tytularnego ePayMe, Hopkins stwierdził, że szansa na poprawę wyników w przyszłym sezonie jest niewielka, dlatego wybrał ofertę zespołu MotoRapido.

John Hopkins:

"   Jestem podekscytowany, że wracam do zespołu MotoRapido oraz na Ducati. Podobało mi się w poprzednim sezonie na Yamasze, ale nigdy nie czułem się tak komfortowo jak na Ducati w 2015 r. To świetny motocykl, który pasuje do mojego stylu jazdy. Na pewno nigdy w życiu, nie miałem tyle zabawy na motocyklu, do momentu pierwszej przejażdżki Ducati w sezonie 2015. Kocham ten zespół, on zawsze był jednym z najważniejszych dla mnie w kontekście nowego sezonu. Finiszowaliśmy na podium w sezonie 2015 i wiem, że rozwinęli się od tego czasu. W czasie mojej wcześniejszej pracy z tym zespołem, straciliśmy kilka miejsc na podium z powodu drobnych problemów technicznych, ponieważ wszystko było dla nas nowe, ale teraz zespół jest lepiej przygotowany. Moje nadzieje na przyszły sezon są bardzo duże i czuję, że będę bardziej konkurencyjny niż kiedykolwiek wcześniej. Mówimy tak każdego roku, ale w następnym sezonie, dojdzie do nas kilku zawodników z Mistrzostw Świata, a niektórzy z nich na pewno z miejsca będą faworytami do tytułu. Naszym celem jest przejść testy i być w czołówce od samego początku."

Steve Moore, właściciel zespołu:

"   Tym razem nie chcieliśmy przegapić możliwości zatrudnienia Johna, więc rozpoczęliśmy rozmowy zaraz po ostatnim wyścigu sezonu 2016. Kiedy był w naszym zespole wcześniej, miał świetne czasy okrążeń, a nawet wywalczył podium. Co ważne, dla Johna, motocykl Ducati jak i zespół był doskonały. John ma bardzo agresywny styl jazdy, co na Ducati jest bardzo ważne, tak więc będę oczekiwał najlepszych wyników. BSB w sezonie 2017 będzie jedną z najtrudniejszych serii wyścigowych na świecie, ponieważ wszystkie pozycje punktowane będą zajmować zawodnicy, którzy są rozpoznawalni na arenie międzynarodowej. W tej klasie, ułamek sekundy wolniejszy przejazd, może spowodować znaczny spadek w klasyfikacji. Wiem, że będziemy mieć do dyspozycji motocykl Ducati na sezon 2017 i bardzo dobry zespół techniczny, więc jest nam potrzebny szybki zawodnik, który jest zaznajomiony z presją mistrzostw i kocha Ducati. John był moim oczywistym wyborem. Ja, zespół i sponsorzy jesteśmy bardzo zadowoleni i myślę, że fani również mogą się cieszyć. Mieliśmy słaby sezon 2016, ale udowodniliśmy, że mamy bardzo dobrą prędkość i niezawodność oraz przetestowaliśmy wiele nowych części. Naprawdę nie mogę się już doczekać pierwszych testów, by zobaczyć Johna na Ducati w specyfikacji na sezon 2017."


Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz