piątek, 18 listopada 2016

Moto3: Wypowiedzi kierowców po testach w Jerez

Romano Fenati:

"   To były bardzo udane testy. Bardzo podoba mi się zespół, jak i motocykl. Musimy ciężko pracować, tak jak dziś, bo musimy jeszcze się poprawić. Mam nadzieję, że w Walencji znajdę dobre samopoczucie i będzie to przydatny punkt wyjścia przed sezonem 2017."

Fabio Di Giannantonio:

"   To był drugi, bardzo pozytywny dzień. Zrobiłem niewiele okrążeń, ale mimo to udało nam się wykonać dobrą robotę. W pierwszych trzech wyjazdach skupiliśmy się na jeździe na zużytych oponach, która przypomina końcówki wyścigu, a na ostatni wyjazd na torze, założyliśmy miękkie opony. Jestem bardzo szczęśliwy, bo wykorzystaliśmy testy do maksimum, a czas był najlepszym ze wszystkich. To nie był nasz cel, ale to zawsze jest miłe. Wyjeżdżamy z Jerez bardzo zadowoleni, teraz czas na Walencję."

Jorge Martin:

"   W drugim i ostatnim dniu testów w Jerez, przejechałem tylko 26 okrążeń, ale mimo to jestem zadowolony z mojej pracy. Zaczynam czuć się komfortowo na motocyklu i myślę, że dzisiaj zrobiłem krok naprzód w porównaniu do pierwszego dnia testów. Kontynuujemy pracę nad hamowaniem, w tym aspekcie mamy jeszcze trochę do poprawy, ale mamy coraz lepsze czasy okrążeń. Jestem zadowolony z pierwszego kontaktu z Hondą i już nie mogę się doczekać kolejnych testów w Walencji."

Niccolo Antonelli:

"   Te testy były bardzo przydatne, żeby wypróbować różne aspekty w naszym motocyklu KTM. Niektóre z tych rozwiązań przyjąłem, a inne odrzuciłem, zespół pracował bardzo dobrze. W przyszłym tygodniu w Walencji będziemy kontynuować tą pracę, choć będziemy pracować jeszcze ciężej."

Andrea Migno:

"   Dobrze, że po podium w Walencji, udało się przetestować tutaj nowego KTM-a na sezon 2017. Wiele jest jeszcze do zrobienia, ale jestem zadowolony z tego testu, ponieważ mocno zbliżyliśmy się do najlepszych i jestem bardzo pewny siebie przed następnym sezonem."

Enea Bastianini:

"   Te testy były bardzo ważne, bo dzięki nim miałem pierwszy kontakt z moim nowym zespołem. Dwa ostatnie dni były bardzo intensywne, bo dodatkowo musiałem nauczyć się pracować z zespołem.. Skupiliśmy się na znalezieniu kompromisu w ustawieniach motocykla i jesteśmy bardzo zadowoleni. Motocykl na sezon 2017 jest krokiem naprzód i wrażenia są bardzo dobre."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz