czwartek, 17 listopada 2016

WSBK: Xavi Fores przedłużył kontrakt z zespołem Barni Racing Team na sezon 2017

   W tym tygodniu, przy okazji testów na torze Motorland Aragon, dowiedzieliśmy się, że Xavi Fores przedłużył kontrakt z zespołem Barni Racing Team na sezon 2017. 

Xavi Fores:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że nadal będę jeździć w zespole Barni. Myślę, że podczas kolejnego sezonu będziemy w stanie wykorzystać to, czego nauczyliśmy się w sezonie 2016."

Marco Barnabo:

"   Od samego początku miałem jasną ideę współpracy z Ducati. Doświadczenie zapewnia mi możliwość wystawienia konkurencyjnego zespołu i możliwości porównania się z fabrycznym zespołem. Naszym celem na przyszły rok, jest walka o podium, podczas każdego z wyścigów, choć poziom będzie w przyszłym roku zdecydowanie wyższy."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz