czwartek, 17 listopada 2016

WSS: Gino Rea w zespole Go Eleven Kawasaki

   Gino Rea osiągnął porozumienie na starty w sezonie 2017, w zespole Denisa Sacchettiego, Go Eleven Kawasaki w klasie Supersport. Umowa z zespołem będzie trwać jeden rok.

Gino Rea:

"   Jazda w zespole Go Eleven Kawasaki będzie dla mnie bardzo ekscytująca, w 2017 roku będę jeździł na motocyklu ZX6R i mam nadzieję, że pójdzie mi bardzo dobrze i jeszcze lepiej niż w tym roku. Myślę, że z tym zespołem mogę walczyć zarówno o zwycięstwa jak i o tytuł mistrza świata. Dziękuję całemu zespołowi Go Eleven za wsparcie, dziękuję również sponsorom."

Denis Sacchetti:

"   Świetnie będzie współpracować z takim profesjonalistą jak Gino i jestem pewien, że może on przynieść większe możliwości dla naszego zespołu, które i tak znacznie wzrosły w ostatnich latach. Będziemy ciężko pracować, aby uzyskać najlepsze możliwe wyniki."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz