piątek, 25 listopada 2016

WSBK: Wypowiedzi zespołu Milwaukee Aprilia po testach w Jerez

Eugene Laverty:

"    Dzisiaj udało mi się przejechać ok. 60 okrążeń, korzystając ze słonecznej pogody i suchej nawierzchni. Porównałem wiele części silnika i podwozia. Czuje się coraz bardziej komfortowo na Aprilii, jestem pod wrażeniem pracy z zespołem, który jest bardzo profesjonalny. Myślę, że sezon 2017 może być dla nas bardzo dobry. Już nie mogę się doczekać pierwszego wyścigu na torze Phillip Island, gdzie Aprilia wygrywała wiele wyścigów w przeszłości."

Lorenzo Savadori:

"   Te testy były dla mnie bardzo ważne jak i dla całego mojego zespołu. Po tym, jak mieliśmy niestabilną pogodę, jazda na suchym torze, ułatwiła mi jazdę na motocyklu. Nie jest mi łatwo komunikować się z mechanikami w języku angielskim, ale jesteśmy zadowoleni z trzech ostatnich dni. Wiem, że trzeba będzie popracować nad kilkoma rzeczami w motocyklu RSV4, ale będziemy ciężko pracować nad tym, żeby rozwiązać problemy. Mamy czas na to, żeby przygotować się do sezonu 2017 i jestem już podekscytowany, na myśl pierwszego wyścigu."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz