poniedziałek, 21 listopada 2016

STK: Wayne Tessels w zespole Agro-On-Benjan Kawasaki

   Holenderski kierowca, Wayne Tessels, będzie jeździć w przyszłym sezonie w klasie Superstock 1000, w zespole Agro-On-Benjan Kawasaki. Holender ścigając się w tegorocznym sezonie klasy Superstock 1000, zajął siódme miejsce u siebie na torze Assen, a także punktował w wyścigach na torach: Donington Park, Lausitzring i Jerez. Holender czuje się pewny siebie i wierzy, że w przyszłym sezonie regularnie będzie się znajdować w pierwszej piątce.

Wayne Tessels:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że będę jeździć w zespole Agro-On-Benjan Kawasaki w sezonie 2017. W tym sezonie nie było łatwo, ale w przyszłym roku będziemy mieć nowy motocykl. W ostatnich wyścigach minionego sezonu zanotowałem duży progres, co pozwala mi wierzyć, że przyszły sezon będzie dla mnie bardzo dobry. Wiem, że zespół pracuje bardzo dobrze i już nie mogę się doczekać jazdy na nowej ZX-10RR. Chciałbym podziękować zarówno Kawasaki jak i moim sponsorom, to dla mnie wielka szansa i już nie mogę się doczekać mojego pierwszego testu z fantastycznym i bardzo zmotywowanym zespołem."

Rob Vennegoor, menedżer zespołu:

"   Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że podpisaliśmy kontrakt z Waynem na kolejny sezon i jesteśmy dumni, że w naszym zespole mamy holenderskiego zawodnika. Ten sezon był bardzo trudny, po tym jak Bryan Staring doznał kontuzji, ale wciąż potrafiliśmy pokazać, że jesteśmy dobrym zespołem, po tym jak zdobył dla nas podium na Lausitzringu. Dobre wyniki na torze Donington Park, również są odzwierciedleniem naszego potencjału, dlatego jestem pewny siebie przed następnym sezonem. Oczywiście będziemy korzystać z nowej ZX-10RR. Pierwsze doniesienia o tym motocyklu od Kawasaki są bardzo pozytywne, dlatego nie możemy się już doczekać sezonu 2017!"


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz