niedziela, 20 listopada 2016

MotoGP: Marc Marquez świętował tytuł mistrzowski w swoim rodzinnym mieście

   W ten weekend, tydzień po tym, jak zakończył się sezon mistrzostw świata, Marc Marquez wraz z mieszkańcami rodzinnego miasta Cervera, świętował zdobycie tytułu mistrzowskiego w sezonie 2016. To już tradycja, że mieszkańcy tego miasta witają swojego bohatera. Dla gwiazdy zespołu Repsol Honda dzień rozpoczął się w ratuszu, a następnie Marquez wziął udział w paradzie na ulicach Cervery. Towarzyszył mu cały zespół, jadąc w starym wozie strażackim. Następnie Marquez podziękował wszystkim zgromadzonym, za wsparcie w sezonie 2016.

"   Jestem bardzo wdzięczny wszystkim fanom, którzy przybyli do Cervery, świętować ze mną ten wielki sukces. Zanim pojechałem do Walencji, trenowałem tutaj na rowerze i już wtedy widziałem, że ulice są przygotowywane do tej imprezy. Jestem bardzo wdzięczny za to, że moi fani są przy mnie, niezależnie od wyników. To dla mnie zaszczyt, mieć takich kibiców. Przyjemnie jest świętować z tymi wszystkimi ludźmi."


Źródło: speedweek.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz