czwartek, 17 listopada 2016

Moto3: Niccolo Antonelli i Bo Bendsneyder po pierwszym dniu testów w Jerez

Niccolo Antonelli:

"   Próbowaliśmy wielu rzeczy, starając się wykorzystać idealną pogodę. W czwartek będzie podobnie. Dobrze się bawiłem podczas pierwszego dnia testów. Czułem się coraz lepiej na motocyklu, z każdym kolejnym wyjazdem na tor. Musimy jednak starać się jeszcze bardziej w niektórych aspektach. Ale jak na pierwszy dzień, jestem zadowolony."

Bo Bendsneyder:

"   To był dobry dzień w Jerez. Jeździliśmy dzisiaj na nowym motocyklu i przejechaliśmy wiele okrążeń. W wolnych zakrętach czuję znaczną poprawę. Teraz jeżdżę ze znacznie większą pewnością siebie, niż kiedy byłem tu rok temu podczas testów, a także podczas rundy Grand Prix. Jestem bardzo zadowolony z czasów moich okrążeń. Wiele z nich przejechałem, nie holując się za żadnym innym zawodnikiem. Czuje się bardzo dobrze, teraz musimy poczynić dalsze postępy."


Źródło: speedweek.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz