czwartek, 17 listopada 2016

Moto2: Brad Binder i Miguel Oliveira po pierwszym dniu testów w Jerez

Brad Binder:

"   Dzisiaj mieliśmy dobry dzień na torze Jerez. Jestem zachwycony moimi pierwszymi przeżyciami na motocyklu KTM w klasie Moto2. Spędziłem wiele lat w klasie Moto3, więc na początku ciężko mi było się przestawić na nowy motocykl. Mimo to jestem szczęśliwy, że w miarę szybko zaadaptowałem się do nowych warunków. Z każdym wyjazdem na tor byłem coraz szybszy i czułem się coraz bardziej komfortowo. Wszystko wygląda dobrze w tej chwili i już nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia testów."

Miguel Oliveira:

"   To był bardzo pozytywny dzień, z motocyklem KTM, byliśmy w stanie przejechać wiele okrążeń. To był dla mnie bardzo ważny dzień, bo mogłem porównać motocykl, którym ścigałem się przez cały sezon, z nowym motocyklem, co dało mi wiele świeżych pomysłów. Nie mieliśmy dzisiaj żadnych problemów i testowaliśmy kilka różnych rzeczy, czy sprawdzają się w motocyklu. Nie skupialiśmy się nad tym, żeby być szybkimi, chcieliśmy zobaczyć jak pracuje motocykl. Jestem bardzo szczęśliwy z tego, że mogę ponownie współpracować z zespołem Red Bull KTM Ajo." 


Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz