piątek, 18 listopada 2016

WSBK: Marco Melandri po testach na torze Motorland Aragon

Marco Melandri:

"   Chociaż było zimno, to mieliśmy tutaj dwa piękne dni w Aragonii. Jestem zadowolony, czuje się na motocyklu dokładnie tak samo, jak w Walencji. Wczoraj testowaliśmy nową wersję motocykla, którą będziemy używać w przyszłym sezonie i miałem z nią tylko niewielkie problemy podczas hamowania, ciężko było hamować silnikiem, musieliśmy dokonać kilku korekt w elektronice motocykla. To był dobry dzień, motocykl był bardzo szybki. Pracowaliśmy nad podwoziem w celu uzyskania pewnych informacji. Niektóre rzeczy poszły dobrze, innym trzeba się jeszcze przyjrzeć. Dzisiaj patrzyliśmy nawet na najmniejsze elementy silnika, inżynierowie analizowali wszystkie dane zgromadzone w czasie testów. Jestem bardzo szczęśliwy, bo zespół pracował nad motocyklem, w każdym możliwym aspekcie. Jestem bardzo ciekawy, jak wypadniemy na teście w Jerez, mam nadzieję, że będzie równie dobrze co w Aragonii. Jestem bardzo zadowolony z naszych postępów."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz