wtorek, 22 listopada 2016

WSS: Kazuki Watanabe w teamie Go Eleven Kawasaki

    Kazuki Watanabe został drugim kierowcą zespołu Go Eleven Kawasaki w klasie Supersport. Jego zespołowym kolegą będzie Brytyjczyk, Gino Rea. Dla Japończyka to będzie pierwszy pełny sezon w międzynarodowej serii. Wcześniej miał okazje brać udział w kilku wyścigach mistrzostw świata Moto2, a także klasy 250cc. 

Kazuki Watanabe:

"   Jestem bardzo podekscytowany, że będę częścią zespołu Go Eleven Kawasaki w mistrzostwach świata Supersport. Sezon 2017, będzie dla mnie pierwszym, w którym będę brać udział w mistrzostwach świata przez cały sezon. Dołożę wszelkich starań, aby wyniki, które będę osiągał, były jak najlepsze, nie tylko dla mnie, ale także dla zespołu. Dziękuję Gianni Ramello, Lucianie Fornaseri i Denisowi Sacchettiemu za danie mi tej szansy. Wierzę, że będę w stanie pokazać swój pełny potencjał przez cały sezon. Dziękuję wszystkim, którzy wspierali mnie w dotychczasowej karierze."

Denis Sacchetti:

"   Jestem podekscytowany i nie mogę się doczekać pracy z Kazuki. W Japonii jest bardzo uznanym zawodnikiem, jednak jego wyniki w wielu różnych kategoriach mówią same za siebie."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz