środa, 30 listopada 2016

WSBK: Jonathan Rea przeszedł zabieg w Barcelonie

   Jonathan Rea postanowił przejść operację przedramienia, aby wyeliminować problemy, które dokuczają wielu zawodnikom, z pompującym się przedramieniem. Operacja odbyła się we wtorek, a wykonał ją dr Jordi Font. Jonathan wróci do domu na wyspie Man, aby rozpocząć rehabilitację, a potem rozpocznie przygotowania do sezonu 2017.

Jonathan Rea:

"   Jestem bardzo zadowolony z tego zabiegu, ponieważ zmagałem się z tym problemem od dłuższego czasu. Często ból fizyczny powodował, że nie mogłem się dostatecznie skoncentrować. Na niektórych torach w kalendarzu, jest większy problem, niż na innych, więc jestem podekscytowany tym, że w końcu pozbywam się tego problemu. Jestem jeszcze bardziej zmotywowany do tego, aby wygrać trzeci z rzędu tytuł mistrza świata Superbike. Chcę podziękować mojemu menedżerowi i zespołowi za wsparcie dla mnie, a lekarzom ze szpitala w Barcelonie za dobrą opiekę."

Dr Jordi Font:

"   Operacja pana Rea się powiodła. Stwierdziliśmy silne ciśnienie w mięśniach przedramienia. Do tej pory, miał przez to problemy, z utrzymywaniem dobrego tempa przez cały wyścig. Operacja przebiegła pomyślnie i Jonathan rozpocznie w przyszłym tygodniu rehabilitację, która przygotuje go w 100% do nadchodzącego sezonu."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz