Stefan, jak wygląda sposób pracy z twoją nową ekipą?
" Cóż, to dość profesjonalny zespół, każdy wie, co ma robić. Komunikacja jest ok i nie mamy żadnych problemów. Wiedzą co mam na myśli i potrafią wykorzystać moje uwagi. Odwiedziłem ich w zeszłym tygodniu i wyjaśniłem im podstawowe rzeczy. Moje pierwsze wrażenia zostały przez nich potwierdzone."
Czy praca z holenderskim zespołem Ten Kate różni się od pracy Włochów, z którymi pracowałeś w ostatnich sezonach?
" Nie mogę tego ocenić po tak krótkim czasie. Z Włochami na początku z pewnością było inaczej, stopniowo poznawałem wszystkich bliżej, kiedy razem pracowaliśmy każdego dnia. Jeśli znasz się lepiej ze wszystkimi, atmosfera w zespole jest lepsza."
Czy chciałeś mieć w swoim zespole, mechaników z Aprilii?
" Rozmawialiśmy o tym, ale niekoniecznie byli do tego chętni. Nie chcę nikogo do niczego zmuszać. Braliśmy to pod uwagę, ale nie było to dla mnie wymagane."
Czy byłoby to dla ciebie istotne?
" Byłoby miło, gdybym nadal z nimi pracował. Ale nie robię z tego dramatu, moi obecni mechanicy, są w tym padoku od dłuższego czasu i znają motocykl, więc nie jestem zmartwiony."
Zawsze trzeba trochę czasu, żeby dobrze się rozumieć. Jaka jest różnica techniczna pomiędzy motocyklami MotoGP a Superbike?
" Motocykle są zbudowane zupełnie inaczej, jednak różnicę pomiędzy tymi motocyklami w czasach okrążeń, nie są duże, bo zazwyczaj wynoszą jedną sekundę. Ale nie mogę powiedzieć, że nie istnieje zauważalna różnica. Motocykl MotoGP jest trudniejszy w prowadzeniu i bardziej wymagający fizycznie. Na motocyklu Superbike nie jest tak ciężko."
Źródło: speedweek.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz