sobota, 19 listopada 2016

Moto2: Wypowiedzi zespołu Kiefer Racing po testach w Jerez

Danny Kent:

"   To były dwa wspaniałe dni testów z Suterem w Jerez. Wynik jest bardzo dobry, motocykl spodobał mi się od pierwszego wyjazdu na tor. Teraz czuje się bardziej komfortowo. Myślę, że zrobiliśmy bardzo dobrą pracę w Jerez. Z mojego punktu widzenia, ważne było to, żeby podczas testów było lepiej niż podczas ostatniej rundy sezonu w Walencji. Przez te dwa dni wszystko działało doskonale. Bardzo dobrze mi się pracuję, z moją nową załogą. Tor Jerez po raz kolejny zwiększył nasze zaufanie, teraz możemy być dużo spokojniejsi przed przerwą zimową. Motywacja przed nowym sezonem jest bardzo wysoka."

Dominique Aegerter:

"   Jestem bardzo zadowolony z mojego pierwszego testu w nowym zespole. Pogoda była wspaniała. Dzięki dobrym warunkom wykonaliśmy nasz plan w 100%. W drugim dniu testów, poprawiłem swoje czasy okrążeń. Tracę tylko pół sekundy do najszybszych czasów. To bardzo dobrze, jak na pierwsze kilometry na motocyklu Suter, na prawdziwej maszynie wyścigowej, którą będę miał do dyspozycji w przyszłym sezonie. Czuje się coraz lepiej i robimy stały postęp, a motocykl cały czas jest dostosowywany do moich potrzeb. Mój kolega był w stanie jechać jeszcze szybciej niż ja, co jest bardzo zachęcające dla zespołu. Oczywiście mamy jeszcze sporo do poprawy, co pokazują dane, które zebraliśmy. Ale teraz najważniejsze jest to, że atmosfera w naszym zespole jest bardzo dobra, wszyscy robią świetną robotę i wiedzą, co robią. Oba dni poszły gładko, a to daje nam dużo pewności siebie, zanim udamy się na przerwę zimową."

Stefan Kiefer:

"   To nasz pierwszy test z nowym motocyklem i z udziałem Dominique jako naszego zawodnika i myślę, że testy były bardzo pozytywne. Obaj nasi kierowcy od samego początku bardzo dobrze radzą sobie z motocyklem Sutera. To oczywiście pozytywny aspekt. Czwarte i siódme miejsce, to bardzo dobre wyniki. Dla nas to było bardzo ważne, żeby poznać nowy motocykl, jeszcze przed przerwą zimową. W związku z tym, możemy teraz wrócić do domu, aby odrobić lekcje i przygotować się do pierwszego testu w lutym. Myślę, że te testy wykazały, że możemy patrzeć z optymizmem na kolejny sezon."


Źródło: speedweek.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz