wtorek, 22 listopada 2016

WSBK: Eugene Laverty po pierwszej jeździe na Aprilii RSV4

Eugene Laverty:

"   Czułem się bardzo dobrze, choć przejechałem tylko 20 okrążeń na mokrym torze. Moje okrążenia w tych warunkach były bardzo szybkie i nie były nawet bardzo dalekie od czasów uzyskiwanych na suchym torze, jednak tor w Jerez charakteryzuje się tym, że ma wysoką przyczepność nawet wtedy, kiedy pada. Jestem zaskoczony moim tempem i czuję się jak w domu. To był fantastyczny dzień z moim zespołem. Jestem zaskoczony tym, jakimi specjalistami są technicy Aprilii, pracowali nad motocyklem bardzo ciężko, dzięki temu znacznie łatwiej było go zrozumieć. W niedzielę przed testami, rozmawiałem z Lorenzo, o motocyklu, jakim jeździłem w ostatnich sezonach, a także o jego tegorocznym debiucie w klasie Superbike, to była bardzo interesująca rozmowa. Ogólnie rzecz biorąc, dzisiaj poszło nam dobrze mimo deszczu, jednak ze względu na pogodę, bardzo możliwe, że zakończymy szybko testy i przeniesiemy się w miejsce, gdzie będą lepsze warunki pogodowe. W deszczowych warunkach, motocykl jest bardzo dobry. Po 20 okrążeniach, mieliśmy odpowiednie tempo. Teraz jednak musimy pracować nad tym, aby zrozumieć zachowanie motocykla na suchym torze."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz