środa, 11 stycznia 2017

BSB: Josh Brookes wraca do BSB

   Mistrz BSB z 2015 r., Jonathan Brookes, powraca do serii BSB po nieudanym sezonie w Mistrzostwach Świata Superbike w barwach zespołu Milwaukee. Australijczyk będzie jeździć w zespole Anvil Hire TAG Yamaha. Powrót Brookesa jest dość niespodziewany, po tym, jak wydawało się, że nie znajdzie się dla niego żadne miejsce godne uwagi. 

Josh Brookes:

"   Jestem naprawdę szczęśliwy, że ponownie jestem w BSB. Bardzo chciałem jeździć w mistrzostwach świata, ale nie ma sensu tam być i nie jestem szczęśliwy, gdy motocykl nie jest dobry i nie daje nawet nadziei na dobre wyniki. Czuję, że tutaj mam szansę na dużo lepsze wyniki niż w poprzednim sezonie. W BSB najlepsze jest to, że miejsca w czołówce można zajmować nawet wtedy, gdy nie jest się w najlepszych zespołach. Widzieliśmy wiele razy w ostatnich sezonach, jak młodzi zawodnicy z prywatnych zespołów, byli w stanie walczyć o podium, a ja czuję, że z zespołem Anvil Hire TAG Yamaha, będę w stanie walczyć w każdy weekend o dobre wyniki i mistrzowski tytuł."


Źródło: motorcyclenews.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz