wtorek, 24 stycznia 2017

WSS300: Troy Bezuidenhout zawodnikiem zespołu Team Toth

   Troy Bezuidenhout z Republiki Południowej Afryki będzie zawodnikiem zespołu Team Toth w nowej klasie Supersport 300 na sezon 2017. 16-latek ma już doświadczenie na międzynarodowym polu, w zeszłym roku ścigał się w European Junior Cup, rozgrywanym przy serii World Superbike. W wyścigu w Niemczech, na torze Lausitzring, stanął nawet na podium.

Troy Bezuidenhout:

"   Pragnę bardzo podziękować Imre Tothowi za szansę, którą mi dał. Po oczekiwaniu w zimę, jestem bardzo szczęśliwy, że podpisałem umowę z zespołem Team Toth i nie mogę się już doczekać jazdy na Yamasze R3. Od pierwszego dnia naszej pracy będziemy pracować na 100%, przez cały czas trwania umowy, tak aby być w stanie osiągnąć bardzo dobre rezultaty. Bardzo się cieszę, że moim kolegą zespołowym będzie mój przyjaciel. Razem będziemy ciężko pracować nad motocyklem. Dziękuję wszystkim moim sponsorom, a także rodzinie, za to, że umożliwili mi tutaj się znaleźć. Nie mogę się doczekać pierwszej rundy w Aragonii."


Źródło: worldsbk.com
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz