czwartek, 19 stycznia 2017

MotoGP: Wypowiedzi zawodników Yamahy podczas prezentacji

Valentino Rossi:

"   Od samego początku byłem pod wrażeniem Mavericka Vinalesa. Miałem nadzieję, że dojście do bycia szybkim na Yamasze zajmie mu więcej czasu, tak więc będę musiał starać się jeszcze bardziej. Mam nadzieję, że wykonamy dobrą robotę w celu poprawy motocykla i będziemy w stanie być na podium w każdy weekend. Na torze Sepang przejechaliśmy bardzo dużo kilometrów, odkrywając ogromny potencjał nowej Yamahy M1. Teraz najważniejsze będzie dobre przepracowanie trzech najbliższych testów, aby być gotowym na rundę w Katarze. Praca, która nas czeka, zawsze jest taka sama. Musimy skupić się na oponach, elektronice, a także na zachowaniu przodu motocykla, z którym mieliśmy problemy w sezonie 2016. Musimy być konkurencyjni w każdą niedzielę. W Katarze zobaczymy jaki jest nasz potencjał, a jaki jest potencjał naszych przeciwników."

Maverick Vinales:

"   Mam wielką motywację i chęci. Na pewno dam z siebie wszystko, motocykl jest bardzo szybki i czuje się na nim świetnie. Przeskok z Moto2 był dla mnie bardzo trudny, zwłaszcza jeśli chodzi o elektronikę. Wiem, że będzie to trudne, ale chciałbym walczyć w tym sezonie o tytuł. Co roku staje się to coraz trudniejsze, ponieważ poziom stale się podnosi. Jestem bardzo dobry na wyjściach z zakrętów i wierzę, że M1 ma wielki potencjał."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz