niedziela, 29 stycznia 2017

MotoGP: Wywiad z Andreą Iannone

To był właściwy czas na zmiany?

"   To nie było dla mnie konieczne, żeby zmienić otoczenie, nie mam czego żałować w mojej przeszłości, ale nadarzyła mi się świetna okazja. Suzuki przekonało mnie najbardziej."

Dlaczego?

"   Po raz pierwszy w swojej karierze zostałem wprowadzony w połowie projektu, od pierwszej chwili czuje się tu dobrze i komfortowo."

Nie czujesz presji na sobie, jako człowiek, od którego zależy rozwój motocykla?

"  Nie ma mowy, jestem z tego bardzo zadowolony. Nigdy nie czułem się tak ważny w żadnym zespole, oni mocno na mnie liczą od samego początku."

Myślisz, że będziesz co najmniej tak samo konkurencyjny, jak w zeszłym sezonie?

"    Nie wiem tego w tej chwili, to zawsze jest trudne do oceny, ponieważ zmienia się bardzo wiele rzeczy. Z pewnością w zeszłym sezonie pokazałem, że potrafię być szybki i jestem w stanie wygrywać. Ale teraz nie myślę nad tym, a myślę nad rozwojem motocykla."

W Walencji mówiłeś, że motocykl świetnie pasuje do twojego stylu jazdy. Co miałeś na myśli?

"   Od razu zobaczyłem, że jestem w stanie utrzymywać wysoką prędkość w zakrętach, a to mam zapisane w swoim DNA. Cieszę się, że znalazłem tak mocny punkt i mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej."

Trzeba będzie sprostać motocyklowi GSX-RR...

"   Nikt nigdy nie będzie miał idealnego motocykla, staramy dostosować go do swoich potrzeb, ale jednocześnie my również musimy się przystosować. Nigdy nie będziesz w stanie robić na motocyklu tego, co chcesz, jeżeli nie zmienisz swojego stylu jazdy, Suzuki wymaga innych aspektów, niż tych, z którymi zmagałem się w przeszłości."

Czego można oczekiwać od testów na torze Sepang?

"   Chcę jak najlepiej zapoznać się z motocyklem i zdobyć zaufanie do niego, a także do zespołu. Musimy stać się przyjaciółmi i mam nadzieję, że będzie to możliwe."

Będziesz dzielił garaż z Alexem Rinsem...

"   Alex ma wielki talent i ma szansę stać się bardzo mocnym zawodnikiem w MotoGP. Mam nadzieję, że będziemy dla siebie pomocni, gdyż będzie to potrzebne do szybkiego rozwoju motocykla. Nie powinniśmy jednak robić niczego za szybko."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz