piątek, 13 stycznia 2017

MotoGP: Wywiad z Alvaro Bautistą

Jak wyglądają twoje pierwsze wrażenia po testach na Desmosedici GP16?

"   Po raz pierwszy jechałem na GP16 i jest to zupełnie inny motocykl, niż te, którymi do tej pory jeździłem. Bardzo podoba mi się charakter silnika oraz elektronika. Myślę, że to motocykl z dużym potencjałem."

GP16 różni się od innych motocykli, ale czym?

"   Trudno jest dokonywać porównań z innymi motocyklami, bo moje odczucia zmieniały się z biegiem czasu, kiedy zdobywałem doświadczenie. Nauczyłem się wiele jeżdżąc na Suzuki, ale ten motocykl miał zupełnie inny charakter. Myślę, że Honda jest podobna, ale wydaje mi się, że motocykl Ducati jest lżejszy, co bardzo mi się podoba. Spośród wszystkich motocykli, jakimi do tej pory jeździłem, Ducati wydaje się być najbardziej wyważone."

Czy będziesz musiał popracować nad swoim stylem jazdy, żeby przystosować się do Ducati?

"   Trudno to powiedzieć w tej chwili, potrzebuje więcej kilometrów. W testach uczyłem się czegoś nowego, za każdym razem, jak wyjeżdżałem na tor i podnosiłem poprzeczkę. Nie wiem, ile mogę się jeszcze poprawić i kiedy znajdę się na granicy."

Czego oczekujesz od sezonu 2017?

"   Mam nadzieję, że będę mieć dużo zabawy z jazdy motocyklem. Mam nadzieję, że będę w stanie dać z siebie wszystko i wykorzystywać każdą sytuację. Nie wiem, jakie będą wyniki, bo nie mam pewności, czy uda mi się wycisnąć z tego motocykla 100%."

Ostatni sezon skończyłeś na wysokim poziomie, czy myślisz, że w Katarze może być jeszcze lepiej?

"   W sezonie 2016, motocykl był gotowy na pierwszy wyścig, więc mogliśmy popracować nad ulepszeniami, co ostatecznie zaowocowało lepszymi wynikami. W tym roku motocykl jest już gotowy, nie będziemy musieli go rozwijać, więc wszystko będzie łatwiejsze, bo możemy skupić się na ustawieniach oraz doborze opon. Jestem przekonany, że mogę osiągać wyniki lepsze, niż te, które osiągnąłem w zeszłym sezonie."

Jesteś w stanie dokonać jakiejś prognozy na ten sezon?

"   Myślę, że to będzie bardzo ekscytujący sezon. Dla mnie, miejsce w czołowej piątce byłoby bardzo dobrym wynikiem, to będzie trudne, ale myślę, że jest to realny cel."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz