piątek, 27 stycznia 2017

MotoGP: Aprilia - wypowiedzi przed testami na torze Sepang

Romano Albesiano:

"   Od listopada do dzisiaj udało nam się dokonać rzeczywistego postępu, mogliśmy tego dokonać głównie dzięki możliwości wzięcia udziału w testach przez Aleixa jeszcze w 2016 r. Nasz motocykl od momentu debiutu 12 miesięcy temu bardzo się zmienił i w tej chwili mamy solidną podstawę, na której możemy pracować. Sepang będzie pierwszą weryfikacją tego, co zostało zaprojektowane w ostatnich miesiącach. Ewolucja motocykla RS-GP obejmowała wszystkie aspekty, nie tylko nowych kierowców, ale także wyższy moment obrotowy przy niskich obrotach, dzięki czemu nie tracimy mocy maksymalnej. Byliśmy w stanie zoptymalizować wszystkie składniki z punktu widzenia masy, sztywności motocykla i ogólnej jego równowagi. Mamy wiele rzeczy do zrealizowania, dlatego musimy wykorzystać na torze każdą możliwą chwilę."

Aleix Espargaro:

"   Jestem bardzo zmotywowany, sezon 2017 będzie dla nas wielkim wyzwaniem. Nie mogę doczekać się jazdy na Aprilii RS-GP i sprawdzić, czy zmiany które zrobiliśmy, dadzą jakiś postęp w porównaniu do Walencji i Jerez. Wiem, że chłopaki ciężko pracowali nad tym, o czym im mówiłem. Sepang będzie ważnym testem, aby zrozumieć nasz poziom."

Sam Lowes:

"   Niestety, w Jerez, z powodu kontuzji, nie mogłem wykorzystać swojego czasu w pełni. Zespół ciężko pracował podczas zimy, a ja byłem w Hiszpanii, trenowałem i jestem gotowy. Moim celem jest, aby w coraz większym stopniu dążyć do zrozumienia i poprawy motocykla RS-GP."


Źródło: gpone.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz