piątek, 20 stycznia 2017

WSS: Rob Hartog wystartuje w Pucharze Europy Supersport

   Rob Hartog wystartuje we wszystkich europejskich rundach Mistrzostw Świata Supersport i tym samym, będzie zaliczany do klasyfikacji Pucharu Europy Supersport. 24-letni Holender będzie ścigać się w zespole Team Hartog - Jenik - Against Cancer. Hartog poważną karierę w wyścigach rozpoczął w 2011 r., a w sezonie 2012 zdobył pierwszy tytuł w Holandii, w klasie SuperCup 600. Nie brakuje mu doświadczenia, ponieważ ma za sobą występy w European Junior Cup, IDM Supersport i Superbike, a ostatnio ścigał się w klasie Superstock 1000. Holender ma na swoim koncie także mistrzostwo Holandii w klasie Supersport w sezonie 2014, jednak ostatni sezon w klasie Superstock 1000 był dla niego bardzo trudny.

Rob Hartog:

"   Oczywiście nie chciałem, aby nowe wyzwanie zakończyło się tak, jak w poprzednim sezonie, kiedy ścigałem się w klasie Superstock 1000. Teraz dokonałem wyboru, który początkowo chciałem dokonać przed sezonem 2016, czyli przejście do klasy Supersport. Powracam więc do motocykli o pojemności 600cc. Będziemy ścigać się na Kawasaki już trzeci rok z rzędu, za co jestem bardzo wdzięczny. Nic nie jest pewne i cieszę się, że ponownie będę otrzymywać takie wsparcie. Chciałbym podziękować moim lojalnym sponsorom i wszystkim, którzy doprowadzili do tego, że mogę się ścigać na poziomie europejskim."


Źródło: worldsbk.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz