wtorek, 17 stycznia 2017

MotoGP: Alex Rins chce być lepszy od Mavericka Vinalesa

Alex Rins:

"   Oczywiście, że będę pod dużą presją, ponieważ zastępuje w Suzuki, Mavericka. Walczyłem z nim w wielu wyścigach w niższych kategoriach. W Moto2, gdy on opuścił zespół Paginas Amarillas HP40, ja go zastąpiłem, więc można było pokusić się o porównania. Mam nadzieję, że przede mną dwa niesamowite sezony w MotoGP. Postaram się dokonać tego samego co Maverick, a nawet go pokonać. Cały miesiąc spędziłem w gorsecie i musiałem odpoczywać, bo urazy kręgosłupa zawsze są bardzo poważne. Wypadek był dziwny, bo gdy upadłem, kilka minut później, Andrea upadł dokładnie w tym samym miejscu. W telemetrii próbowaliśmy ustalić przyczynę, ale nic nie znaleźliśmy. Miałem taką samą linie jazdy, zablokowałem przednie koło i doszło do wywrotki."


Źródło: bikesportnews.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz