czwartek, 5 stycznia 2017

MotoGP: Pol Espargaro o nadchodzącym wyzwaniu

Pol Espargaro:

"   Nauczyłem się już wielu rzeczy, zarówno na motocyklu jak i poza nim i myślę, że wszystkie zostaną wykorzystane podczas pracy z zespołem KTM, choć jestem jeszcze młody i mam jeszcze sporo do nauki. Mam nadzieję, że będę się rozwijać do momentu, aż zakończę karierę. KTM ma wielką ideę. Znaleźli się w MotoGP, by w przyszłości wygrywać. Są przekonani o swoim potencjale, choć to bardzo młody projekt. Musimy zdobyć doświadczenie. Jestem bardzo pozytywnie nastawiony. Od pierwszego wyścigu poprawa musi być widoczna, aż do ostatniego wyścigu. Jesteśmy tu po to, aby pokazać, że KTM może to zrobić. Używamy zupełnie innych przednich widelców, niż cała reszta stawki. Nie wiem, czy to będzie problem, czy zaleta, ale z pewnością jest inny. Konstrukcja rurowa jest jedną z najbardziej niepokojących rzeczy, nie dlatego że jest zła, tylko jest nowa. Nikt jeszcze nie próbował wprowadzić takiego pomysłu i KTM będzie pierwszy. KTM wykorzystuje ten pomysł wszędzie, ale MotoGP całkowicie różni się od całej reszty wyścigów motocyklowych. Ale mamy zamiar spróbować! Twój kolega z zespołu jest pierwszą osobą, którą chcesz pokonać, ale w przyszłym sezonie będziemy musieli sobie pomagać. Zwłaszcza, że wraz z zespołem mamy sporo pracy do wykonania. Musimy zacząć od podstaw, krok po kroku i współpracować ze sobą. Najpierw musimy dostać się do czołówki, a potem będziemy mogli skoncentrować się nad tym, aby walczyć ze sobą. Ale do tego czasu musimy sobie pomagać!"


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz