środa, 11 stycznia 2017

MotoGP: Karel Abraham o powrocie do MotoGP

Karel Abraham:

"   Dobrze jest być z powrotem w MotoGP, mógłbym rozmawiać o tym godzinami, ale znalazłem się w klasie Superbike tylko dlatego, że nie miałem żadnej dobrej opcji w MotoGP. Nie wszystko poszło wtedy tak jak trzeba, więc w konsekwencji musiałem opuścić zespół. Wiedziałem, że jest szansa aby powrócić do MotoGP w zespole Aspara. Chciałem wrócić do MotoGP, bo tutaj dorastałem, jeździłem w mistrzostwach świata od 15 roku życia, wolałbym w ostatnim sezonie być w MotoGP, bo jestem przyzwyczajony do tego padoku. Mam nadzieję, że będę mieć do dyspozycji konkurencyjny motocykl i nie mogę się już doczekać nowego sezonu. Gdy sześć lat temu zadebiutowałem w MotoGP, jeździłem na Ducati. To był mój ulubiony motocykl, co sprawia, że jestem podekscytowany i nie mogę się doczekać nowego wyzwania. Desmosedici jest teraz zupełnie innym motocyklem. Po przejściu na aluminiową ramę, motocykl nie działał tak jak powinien. Ale teraz to inny motocykl, czuje się dobrze na nim i mam więcej pewności siebie, ponieważ motocykl jest mniej nerwowy. Ducati zawsze było bardzo dobre w konstruowaniu mocnych silników, to na pewno zaleta tego motocykla. Ale nie jest łatwo dokonywać porównań, ponieważ do tej pory odbyłem tylko cztery dni testowe, z czego jeden dzień spędziłem na motocyklu GP14, a dodatkowo nie wszyscy kierowcy byli obecni w Jerez. Motocykl wydaje się być świetny, ale jest za wcześnie, żeby powiedzieć coś więcej. Chcę dobrze się bawić, gdy kierowca nie jest spięty, wtedy wyniki zazwyczaj nie są złe. Trudno powiedzieć, co będzie dla mnie dobrym wynikiem, niby oczywistością wydaję się być zwycięstwo, ale w normalnych warunkach, pierwsze miejsce będzie dla mnie zbyt odległe. Na razie chcę być szczęśliwy i to będzie dla mnie dobry rezultat."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz