piątek, 10 lutego 2017

Moto3: Fabio Di Giannantonio złamał obojczyk

   Fabio Di Giannantonio, zawodnik zespołu Gresini w klasie Moto3, podczas wczorajszych prywatnych testów w Walencji przewrócił się i złamał obojczyk. Dla Włocha były to pierwsze testy w tym roku. Dzisiaj wróci do Włoch aby poddać się operacji. 

"   Podczas pierwszego dnia testów przejechałem tylko kilka okrążeń z powodu silnego wiatru, a dzisiejszy dzień niestety nie rozpoczął się idealnie, bo od wywrotki. Potem kontynuowałem testy, wykonując dobrą robotę i podczas ostatnich minut testowałem setup motocykla, jednak prawdopodobnie zimne opony doprowadziły do tego, że zaliczyłem highside, przez co złamałem prawy obojczyk. To bardzo źle, jednak moje morale są bardzo wysokie i chcę wrócić, jak najszybciej to możliwe!"


Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz