niedziela, 12 lutego 2017

Moto3: John McPhee zadowolony z Hondy

   John McPhee podczas testów w Walencji, zadebiutował na nowym motocyklu Hondy, którym będzie ścigać się w sezonie 2017. Szkot uważa, że pierwsze jazdy w tym roku poszły lepiej niż tego oczekiwał, ponieważ spodziewał się, że nadal towarzyszące mu problemy zdrowotne po upadku podczas Grand Prix Australii, przeszkodzą mu podczas testów.

"   Jestem bardzo zadowolony, nie mogłem czuć się lepiej. Nowy motocykl jest świetny. Pierwsze 20 okrążeń przejechałem z uśmiechem. Nie dokonaliśmy zbyt wielu zmian w motocyklu. Zostawiliśmy dość standardowe ustawienia, ponieważ woleliśmy skupić się na znacznej liczbie przejechanych kilometrów i nabrać odpowiedniej prędkości. Do treningów powróciłem dopiero kilka tygodni temu, bo zakazano mi trenować do połowy stycznia, a ja spodziewałem się, że będę mieć problemy z kondycją lub z pompowaniem przedramienia. Ale oba dni testów ukończyłem bez żadnych problemów, więc jestem bardzo szczęśliwy. Nie zamontowaliśmy transpondera w naszym motocyklu, z powodu braku live timingu na torze, jednak mieliśmy swoje czasy okrążeń i byliśmy w stanie patrzeć na to, gdzie są nasi rywale. Czuje się bardzo dobrze na motocyklu, mimo tego, że jeszcze wiele możemy poprawić."

Polub fanpage na Facebooku

Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz