wtorek, 21 lutego 2017

WSS: Kenan Sofuoglu opuści dwie pierwsze rundy sezonu!

   Kenan Sofuoglu nie najlepiej rozpoczyna sezon, w którym ma bronić tytuł mistrza świata Supersport. Turek zdecydował się wycofać z dwóch pierwszych rund sezonu, które odbędą się w Australii i Tajlandii, zatem może stracić nawet 50 punktów.

"   Kciuk był przemieszczony zanim przyjechałem tutaj. Podjąłem decyzję, że nie jestem w stanie jeździć na motocyklu. Byłem w stanie przejechać kilka okrążeń, ale potem nie byłem w stanie wytrzymać z bólu, a to niebezpieczne dla mnie, a także dla innych zawodników, ponieważ nie mogę używać hamulca w prawidłowy sposób. Mam nadzieję, że będę w stanie pojawić się na motocyklu w Aragonii. To jest teraz nasz cel, oczywiście jestem bardzo rozczarowany. To otwarcie sezonu, a ja nie mogę wystartować w dwóch pierwszych wyścigach sezonu, ale mam motywację, która sprawi, że będę silniejszy."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz