wtorek, 28 lutego 2017

MotoGP: Wywiad z Jackiem Millerem

Jak czujesz się na nowym motocyklu? Czy podwozie dało krok do przodu?

"   Zdecydowanie. Jeżdżę na nim od testów w Walencji. W każdym kolejnym miejscu, w którym byliśmy, czułem się coraz pewniej. Jestem bardzo zadowolony z tego motocykla. Silnik jest zupełnie nowy, ale w tej chwili wydaje się być bardzo dobry."

Jak układa ci się praca z nowym szefem mechaników, Ramonem Aurinem?

"   Na pewno jest inaczej. Cieszę się, że ma bardzo dużo pomysłów, jak sprawić, żeby motocykl był coraz lepszy. Cieszę się z pracy z Ramonem, bo ma zupełnie inny styl pracy. Christian miał swój własny styl, co było bardzo dobre, a Ramon ma dużą wiedzę i doświadczenie. Cieszę się, że mnie uczy. Wcześniej, nauczyłem się dużo od Christiana, teraz uczę się od Ramona."

Jak wyglądały twoje przygotowania do sezonu 2017? Mówiłeś, że chcesz znacznie lepiej przygotować się do tego sezonu.

"   Zdecydowanie chciałem, żeby tak było. To nie oznacza, że w zeszłym roku nic nie robiłem, ale w tym roku nie miałem żadnej kontuzji, więc mogłem skupić się na treningu przez całą zimę. To była bardzo dobra zima, byłem skoncentrowany na mojej diecie i starałem się przygotować jak najlepiej do testów w Malezji. W Malezji czułem się niesamowicie na motocyklu. Na Phillip Island też było naprawdę dobrze. Zrobiliśmy 80 okrążeń w ciągu dnia. Czuje się przygotowany do sezonu pod względem fizycznym i zobaczymy, co dzięki temu będziemy w stanie uzyskać w tym sezonie."

Czy stawiasz sobie jakieś cele na ten sezon?

"   Trudno teraz stawiać cele, bo tak naprawdę nie wiemy, jak wygląda układ sił. Ale chciałbym być w każdym wyścigu w czołowej dziesiątce, myślę że to podstawa dla kogoś, kto ściga się na satelickim motocyklu. Tylko wtedy można być poważnie rozpatrywanym przez zespoły fabryczne."

Jesteś w stanie kończyć wyścigi w dziesiątce na suchym torze?

"   Tak myślę, że mamy duże szanse na to."

Gdybyś podpisał kontrakt z Hondą, to chciałbyś nadal jeździć w zespole MarcVDS w sezonie 2018?

"   Na pewno. Bardzo mi się tu podoba, odkąd się tu znalazłem. Oni powiedzieli mi, że bardzo chcą mnie zatrzymać, więc jest to jedna z głównych opcji."

Jak ważny będzie dla ciebie sezon 2019, gdzie składy zespołów mogą znacznie się zmienić?

"   Mój kontrakt jest trochę niefortunnie sformułowany, ponieważ nie mogłem zrobić nic przed tym sezonem, bo kontrakt z Hondą mam na trzy lata, a za rok wszystkie dobre miejsca będą zajęte. Będę starał się uzyskać umowę tylko na jeden rok. Ale jest za wcześnie by o tym mówić, bo muszę poczekać na to, jakie propozycje dostanę."

Czy myślisz, że w 2019 r. znajdziesz się w zespole Repsol Honda?

"   Jest za wcześnie by o tym mówić, bo nie wiem, czy Dani będzie kontynuować karierę po sezonie 2018. Ale będziemy się starać, wykonywać przyzwoitą pracę do tego czasu."


Źródło: motorsport.com  



 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz