środa, 8 lutego 2017

WSBK: Wypowiedzi zawodników Yamahy po prezentacji nowego motocykla

Alex Lowes:

"   Testy, które przeprowadziliśmy do tej pory, poszły naprawdę dobrze. Mamy jeszcze kilka problemów z motocyklem, które nas nie zadowalają, ale zrobiliśmy krok do przodu. Zespół pracuje w doskonały sposób i potrzebne nam są bardzo dobre wyniki. Zmieniliśmy kilka rzeczy w ramie motocykla, zmieniliśmy trochę elektronikę, aby mieć więcej zaufania do R1. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jaki będzie mój poziom podczas wyścigu. Zwycięstwo w ubiegłorocznym wyścigu Suzuka 8 Hours, było dla mnie wielką przygodą, zdobyłem doświadczenie i bardzo mi się podobało. Moim celem na ten sezon jest ponownie tam pojechać, wtedy będę bardzo szczęśliwy. Pozycje na podium są teraz moim celem i mam nadzieję, że będę w stanie osiągać je jak najczęściej. Wierzę w siebie i w to, że zmniejszyliśmy stratę do najlepszych zespołów. Myślę, że tegoroczny sezon World Superbike będzie bardzo interesujący, dzięki wprowadzeniu odwrotnej kolejności startowej w drugim wyścigu. W każdym bądź razie, postaram się zacząć ten sezon dobrze. W zeszłym roku jeździłem na motocyklu MotoGP bez jakichkolwiek testów. Dostałem wielką szansę i myślę, że byłem wystarczająco szybki i wykorzystałem ten czas, jak najlepiej się dało. Moim celem jednak w tej chwili są MŚ Superbike i chcę swoimi startami pokazać, że zasługuje na miejsce w MotoGP."

Michael van der Mark:

"   Po wspaniałych latach z zespołem Ten Kate Honda, podjąłem decyzję o odejściu i zmianie otoczenia. W pewnym momencie poczułem potrzebę nowej przygody, popracować z innymi ludźmi i nabrać większej motywacji. Jeśli chodzi o motocykl, wszystko jest dla mnie nowe, R1 naprawdę różni się od Hondy, którą jeździłem przez ostatnie dwa lata. Pierwszą rzeczą, którą zauważyłem jest podwozie, które jest skomplikowane w Yamasze i trzeba nad nim dużo pracować, aby w pełni je wykorzystać. Yamaha ma zupełnie inny silnik niż Honda CBR, podczas testów dużo czasu zajęło mi dostosowanie się do nowego motocykla. Mam nadzieję, że w tym sezonie będę w stanie walczyć z czołówką. W tej chwili priorytetem jest WSBK, ale chciałbym porozmawiać z Yamahą, o możliwości startu w wyścigu Suzuka 8 Hours. Mimo, że wygrałem ten wyścig na Hondzie już dwa razy, to teraz chciałbym zwyciężyć po raz kolejny, na Yamasze. Otrzymałem obietnicę od Yamahy, że otrzymam możliwość testu na motocyklu M1. Teraz muszę jednak skupić się na R1-ce i na tym, co mamy do poprawienia."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz