wtorek, 21 lutego 2017

WSBK: Wypowiedzi po testach na torze Phillip Island

Jonathan Rea:

"   Myślę, że cały czas byliśmy konkurencyjni w tych testach, mamy obrany jasny kierunek. Nie dokonaliśmy tutaj znaczących ulepszeń motocykla. To jeden z torów na których zawsze byłem bardzo szybki. Ale mistrzostwa są długie i przed nami wiele wyścigów na różnych torach. Musimy zwrócić szczególną uwagę na Marco, który ma taki motocykl jak nasz. Inżynierowie zawsze słuchają tego co mówię i na tej podstawie wprowadzają zmiany. Mamy jeszcze wiele rzeczy do poprawy, między innymi odpowiedni setup. Silnik i zawieszenie są bardzo wysokiej jakości. Kawasaki coraz bardziej mnie zdumiewa. Udało mi się dzisiaj przejechać symulację wyścigu i opony dały mi ważne informacje. Jestem pewny siebie. Moim celem jest skupić się tylko i wyłącznie na swojej jeździe."

Marco Melandri:

"   Popołudniu tor wydawał się wolniejszy niż rano. W końcu udało mi się skorzystać z nowych opon. Kiedy masz zaufanie do opon, wszystkie tory stają się piękne. Myślę jednak, że na innych torach może być ciężej. Zmieniliśmy ustawienia motocykla tak, aby dostosować je do mojego stylu jazdy. Wciąż czekamy na potwierdzenie podczas weekendu wyścigowego, ale wydaje mi się, że obrana przez nas droga jest słuszna."

Alex De Angelis:

"   Zaczęliśmy bardzo dobrze. Czas 1'31.7 to mój rekord na tym torze w klasie Superbike. Niestety, podjęliśmy złą decyzję techniczną. W godzinach popołudniowych pogubiliśmy się w ustawieniach. Czas uzyskany w godzinach porannych jest bardzo zachęcający, zwłaszcza że uzyskałem go podczas pierwszego wyjazdu na tor. Byliśmy dzisiaj w pierwszej dziesiątce mimo straconego popołudnia. Nie mamy jeszcze dużych modyfikacji w naszym motocyklu, bo wciąż nie poznaliśmy dobrze tego motocykla. Mam 2-3 pomysły na to jak lepiej hamować, żeby być bardziej konkurencyjnym w wyścigu. Jestem bardzo zadowolony, że znalazłem się w tym zespole, ponieważ kilku kierowców było bardzo szybkich, jeżdżąc w tym zespole w zeszłym sezonie, a to oznacza, że motocykl daję możliwość bycia szybkim. To jeden z moich ulubionych torów. Kocham szybkie zakręty. Moja prawa ręka jest pięć centymetrów krótsza od lewej. Nie jestem w stanie powiedzieć jak wygląda siła moich ramion, ponieważ zaraz po fatalnym wypadku zmieniłem klasę, w której się ścigam. Ważne jest jednak to, że nie odczuwam żadnego bólu."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz