piątek, 17 lutego 2017

MotoGP: Wywiad z Sete Gibernau

Czy masz z Danim jakąś szczególną więź?

"   Znam go, od kiedy był dzieckiem i bardzo dobrze się znamy, często trenowaliśmy razem. A teraz mnie przekonał, żeby przez najbliższe dwa lata mu pomagać."

Tak stałeś się jego trenerem...

"   Nie wiem, czy można o mnie tak mówić, bo nie wiem, czy będę obecny na wszystkich wyścigach, bo na głowie ma również inne rzeczy, którymi zajmuję się w Hiszpanii. Właściwie, to wydaje mi się, że to ja uczę się czegoś od niego, a nie odwrotnie."

Czego brakowało Daniemu w ostatnich latach?

"   W ostatnich latach nie szło mu za dobrze z powodu pecha. Gdy wiele razy próbujesz osiągnąć dobry wynik, ale mimo to się nie udaje, entuzjazm i motywacja są dużo mniejsze. On ma wielki talent, bo trzeba uwzględnić jego wzrost, który nie pomaga mu w prowadzeniu tak dużego motocykla."

Co możesz dać Pedrosie?

"   Myślę, że jestem pozytywną osobą i jestem w stanie zaszczepić w nim trochę entuzjazmu. To sprawia, że można marzyć i osiągać wspaniałe rezultaty. Oczywiście nie brakuje mu talentu, ma wszystko, czego potrzebuje."

Myślisz, że jest w stanie walczyć w tym roku o tytuł?

"   Jeśli wszystko będzie w porządku, to tak."

Będziesz w Katarze?

"   W tej chwili nie wiem. Pytali mnie już o to, ale muszę podjąć decyzję. Boje się, że moja dziewczyna będzie zła ( śmiech )."

Kto twoim zdaniem będzie największym wrogiem Marca Marqueza?

"   Nie sądzę, żeby było wielu takich zawodników, którzy myślą w ten sposób, bo niewielu chcę wkraczać na wojenną ścieżkę z innymi."

Jakie wrażenie pozostawił na Tobie Dani Pedrosa po pierwszych testach?

"   Widzę, że jest szczęśliwy, potrzebuje trochę spokoju i ciszy. Nie lubi tego toru, ale potrafi być tutaj szybki."

Valentino Rossi stworzył swoją akademię. Czy myślałeś kiedykolwiek o czymś podobnym?

"   Żeby być uczciwym, nigdy o tym nie myślałem. Często jednak spotykam się z zawodnikami z MotoGP i F1, z którymi dobrze się bawię."

Valentino skończył 38 lat. Co według ciebie powoduje, że nadal jest tak szybki?

"   Wszyscy wiemy, co zdarzyło się w przeszłości, ale mogę powiedzieć, że między nami zawsze były bardzo dobre relacje, przeżyliśmy razem wiele wspaniałych chwil. Nigdy nie mówiłem źle o Valentino podczas wywiadów. On nadal jest konkurencyjny, bo jego sekretem są entuzjazm i motywacja."


Źródło: gpone.com

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz