W tych testach nie macie takich problemów z pogodą jak w październiku?
" Oczywiście, warunki w październiku są zupełnie inne niż teraz, jednak opony, które tu przywieźliśmy są bardzo podobne. Średnia i twarda opona ma inny karkas, który ma większy profil, w celu większego zaufania zawodników do opon. Używaliśmy go już na torze Sepang i mamy pozytywne opinie."
Co się zmieniło w porównaniu do toru Sepang?
" Ten tor jest bardzo asymetryczny, w rzeczywistości wykorzystując przede wszystkim lewą stronę opony. Kontrola wzrastającej temperatury opony to najtrudniejszy aspekt, ponieważ przekroczenie granicy wytrzymałości jest bardzo prawdopodobne. W Malezji są znacznie silniejsze hamowania, co powoduje przede wszystkim zużycie przedniej opony. Poza tym asfalt zdecydowanie bardziej zużywa tam opony, w porównaniu do Australii."
Co zmieniło się w porównaniu z ubiegłym rokiem?
" Przód ma dużo większą przyczepność niż w przeszłości. Ostatnie testy były pozytywne. Nawet na Phillip Island zawodnicy potwierdzają, że opony są tak dobre jak w Malezji, więc mamy już gotową specyfikację opon na sezon 2017. Oczywiście, w drugim roku chcemy być bardziej regularni i dostarczać podobne opony, ponieważ rok 2016 był dla nas zbieraniem doświadczeń."
Temperatura podczas tych testów może wzrosnąć do 40 stopni, czy wpłynie to jakoś na opony?
" Tylna opona działa dzisiaj dobrze, mimo tego, że mamy bardzo duże wahania temperatur od 15 do 40 stopni. Dziś rano zdarzyło się kilka upadków, ale stało się to z powodu wiatru."
Źródło: gpone.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz