czwartek, 2 lutego 2017

MotoGP: Wypowiedzi po testach w Malezji - część 2

Jorge Lorenzo:

"   Poniedziałek był dla mnie szokiem, nie mówię, że przez to nie spałem tej nocy, ale miałem więcej problemów w głowie. W ostatnich latach zawsze byłem konkurencyjny i bycie tak daleko od czołówki było dla mnie dziwne. To był kolejny dobry dzień, miejsce nie jest idealne, ale podczas każdego wyjazdu na tor odczuwałem wyraźną poprawę. Nie zapominajcie, że w poniedziałek było znacznie gorzej, a teraz tracę tylko kilka dziesiątych i nie używałem podczas tego okrążenia miękkich opon. Niektóre szczegóły wymagają pracy, ale potencjał jest wysoki. Jesteśmy już bardzo konkurencyjni, choć nadal jesteśmy daleko od naszych granic możliwości i to jest pozytywne, bo jesteśmy szybsi niż się spodziewałem. Myślę, że w tej chwili, bez żadnych kolejnych zmian, jesteśmy w stanie wygrywać wyścigi, ale nie mistrzostwo."

Andrea Dovizioso:

"   Komentarze moje i Jorge, są bardzo podobne i idziemy jedną drogą rozwoju. Nie spodziewałem się, że będziemy tak konkurencyjni, nawet na starych oponach. Bardzo mocno pracowaliśmy nad skrzydłami, więc zmiana regulaminowa mocno nas uderzyła. Ale motocykl jest lepszy niż myślałem. Tak jak myśleliśmy, jest duża różnica, ale czasy okrążeń były naprawdę niezłe. Odczucia są dobre i mamy jeszcze sporo marginesu w naszym potencjale. Wszyscy pracują nad aerodynamiką, ale jeszcze nikt nie ma żadnych ciekawych pomysłów."

Aleix Espargaro:

"   Jestem zadowolony z tych trzech dni. Musimy jednak trochę popracować nad tym, żeby podgonić najlepszych, choć podwozie ma swoje mocne strony. Popołudniu zrobiłem symulację wyścigu i tempo było bardzo dobre. Szkoda, że upadłem. Musimy poprawić moc i stabilność podczas przyspieszania. W tunelu aerodynamicznym w Perugii pracujemy nad nowym aerodynamicznym rozwiązaniem, które zaprezentujemy w Australii. To powinno symulować użycie skrzydeł w 60%. Są problemy z przyspieszaniem, gdy zmniejszyłem poziom kontroli trakcji do zera, było lepiej."

Sam Lowes:

"   Udało mi się znacznie zmniejszyć straty, a to jest bardzo ważne. Pracujemy we właściwym kierunku, wszystko jest dla mnie nowe, więc na każdym kroku dowiaduje się czegoś nowego. Tutaj, w Sepang, odkryłem jak trudna psychicznie i fizycznie jest jazda w MotoGP, ale jestem zadowolony z tych testów. Obecnie, wysokie miejsca nie są naszym celem. Mamy jeszcze sześć dni testowych przed początkiem sezonu w Katarze i jestem przekonany, że będziemy gotowi na ten wyścig."

Johann Zarco:

"   Powiedzmy, że jestem podekscytowany tym, co zrobiłem w ciągu trzech ostatnich dni. W godzinach porannych pracowałem nad szybkimi okrążeniami, a popołudniu miałem dłuższe przejazdy, mimo tego, że nie wyszły do końca, tak jak chciałem. Na używanych oponach nie chciałem jechać na limicie, żeby nie podejmować zbędnego ryzyka, a na koniec testów na nowych oponach wykręciłem czas poniżej dwóch minut, co było moim celem. Teraz udajemy się do Australii, gdzie przed nami dużo pracy."

Jonas Folger:

"   Zrobiłem symulację wyścigu, koncentrując się przede wszystkim na oponach. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony, bo miałem dobre czasy okrążeń, mimo tego, że opony były mocno zużyte. Jestem podekscytowany, ponieważ nauczyłem się wielu rzeczy, zwłaszcza, jeżeli chodzi o mapowanie silnika i działanie poszczególnych komponentów. Mamy wiele danych, z których skorzystamy podczas testów na Phillip Island."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz