Franco Uncini, szef komisji bezpieczeństwa w MotoGP, wraz z dyrektorem F1, Charlie Whitingiem przyjechali do Barcelony, aby zobaczyć zmiany, które wprowadziły władze toru, po zeszłorocznym fatalnym wypadku Luisa Saloma. Przypomnijmy, że w MotoGP zmieni się układ toru w dziesiątym zakręcie, gdzie zakręt będzie taki sam, jak w Formule 1 oraz w ostatniej partii toru, gdzie trzynasty zakręt będzie znacznie wolniejszy, a za nim będzie znajdować się szykana, która w wersji toru MotoGP jest usytuowana odrobinę wcześniej niż w przypadku Formuły 1, aby powiększyć strefę poza torem w tym miejscu. Sztuczna trawa zostanie całkowicie usunięta w rejonie zakrętów 10 i 11, a w zakrętach 12, 13, 14 i 15 po lewej stronie. Wymieniona została także tarka w zakręcie nr 14 na taką, która umożliwia jej łatwy demontaż, aby na torze mogły ścigać się motocykle.
Źródło: gpone.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz