sobota, 4 lutego 2017

Moto3: Wywiad z Fabio Di Giannantonio

Czym różnisz się w porównaniu do zawodnika, którym byłeś rok wcześniej?

"   W sezonie 2016 zdobyłem wiele doświadczenia, dzięki wspaniałym wyścigom i różnym emocjom. Dorastałem zarówno psychicznie, jak i na torze, dzięki mojemu zespołowi. Teraz jestem zdeterminowany i jestem w stanie jechać na maksa."

Czy chciałeś osiągnąć więcej w sezonie 2016?

"   Jedyną rzeczą, której nie udało mi się dokonać, to tytuł debiutanta roku, ale poza tym, jestem bardzo zadowolony z tego sezonu. Nawet biorąc pod uwagę szóste miejsce w klasyfikacji generalnej, które moim zdaniem było bardzo dobre, jak na pierwszy sezon w mistrzostwach świata."

Teraz, twoje dobre wyniki nie będą już zaskoczeniem, ponieważ jesteś jednym z kandydatów do tytułu...

"   Oczywiście, chciałbym w tym sezonie przejechać jak najwięcej fantastycznych wyścigów, ale na tym poziomie każdy chcę wygrać. Niektórzy mówią, że będę pod dużą presją, ale ja nadal czuje się jak dziecko."

Zapowiada się kolejny sezon, w którym włoscy zawodnicy będą odgrywać znaczące role...

"   Podobnie jak w ubiegłym roku, będziemy mieć wielu szybkich włoskich kierowców, ale nie możemy zapominać o całej reszcie. Jak co roku, na pewno, pokaże się ktoś, kto do tej pory nie zachwycał, więc myślę, że w walce o zwycięstwa może liczyć się nawet kilkunastu zawodników."

Wkrótce przyjdzie czas na pierwsze testy w tym roku. Czego oczekujesz od Hondy na sezon 2017?

"   Próbowaliśmy już kilku nowych części w ostatnich testach, na większości z nich czułem się komfortowo, niektóre muszą zostać jeszcze poprawione. Jestem bardzo ciekaw nowego motocykla, bo według plotek będzie bardzo trudny ( śmiech )."

Jeżeli wyniki będą przekonujące, będziesz chciał przenieść się w przyszłym sezonie do wyższej klasy?

"   Na razie myślę tylko o rundzie w Katarze, mam wielką chęć do pracy!"

Co sądzisz o nowym koledze w boksie? Znacie się już od czasów Red Bull Rookies Cup...

"   Znamy się od trzech lat i zawsze byliśmy w dobrych stosunkach. W czasach pucharu Red Bulla często spędzaliśmy wieczory ze sobą. Myślę, że razem możemy dobrze współpracować, co przy dużym wysiłku zespołu, może nam pomóc w poprawie motocykla, co pomoże nam na torze. Myślę, że nasz zespół jest poukładany, dzięki czemu będzie nas stać na dobre wyniki."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz