Pirelli przywiozło dla klasy Superbike trzy przednie opony oraz cztery tylne. Zawodnicy będą mieli do dyspozycji oponę S1699 na przednie koło, która już w sezonach 2015 i 2016 była wielokrotnie używana przez zawodników, którzy są bardzo zadowoleni z korzystania z niej. Dwie z czterech tylnych opon można było zaobserwować na testach w Australii, są to: U0794, która używana była przez zawodników także w poprzednim sezonie i U0964, która jest bardziej stabilna termicznie od opony U0794 i jest w stanie zagwarantować lepsze wyścigowe tempo w czasie wyścigu. Rozwiązania, które nie były widoczne podczas testów, to opony: V0965, która jest rozwinięciem opony U0794, ale w porównaniu do dotychczasowych możliwości, powinna zapewniać lepszą przyczepność, a druga opona V0907 również jest podobna do opony U0794, ale oprócz lepszej przyczepności, powinna zagwarantować lepszą stabilność motocykla.
W klasie Supersport, kierowcy mogą liczyć na trzy przednie i dwa tylne rozwiązania. Wszystkie przednie opony, które będą mieć do dyspozycji zawodnicy, będą oponami V0533, które debiutowały w zeszłym roku, na torze Lausitzring. Tylnymi oponami, z których będzie można korzystać podczas weekendu będą: U11489, która była już widywana w 2016 r., nowa opona V0966, która jest podobna w budowie do opony U11489, ale została poprawiona tak, aby miała większą stabilność temperatury, co powinno zapewniać lepszą przyczepność i większą stabilność.
Źródło: gpone.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz