wtorek, 19 lipca 2016

Alex Lowes zadowolony z testów przed wyścigiem Suzuka 8 Hours

   Alex Lowes jest bardzo zmotywowany przed wyścigiem Suzuka 8 Hours, który odbędzie się 31 lipca. Brytyjczyk wystartuje w jednym zespole wraz ze zwycięzcami ubiegłorocznego wyścigu, Polem Espargaro i Katsuyuki Nakasugą. Lowes jest bardzo zadowolony, z ostatnich testów, które odbył na torze Suzuka wraz z Japończykiem. 

"   Czuje się bardzo komfortowo na motocyklu, moja motywacja jest bardzo wysoka, a ja bardzo się ciesze, że pojadę w tym wyścigu. Nie byłem w stanie pokonać najlepszego czasu Nakasugi, ale moim celem nie było bicie rekordów okrążeń. Bardziej koncentrowałem się na tym, żeby moje tempo było równe. Jestem bardzo zadowolony. Jednak gdy założyłem nowe opony, jechałem jeszcze szybciej, ale dogoniłem wtedy wolniejszych zawodników i nie udało mi się poprawić najlepszego czasu. Nasz zespół jest jednym z najlepszych. Nasi mechanicy są wyjątkowi. Czuje się świetnie na motocyklu, testy były dla mnie dodatkowym sprawdzianem. Teraz pozostaje tylko mocno się skoncentrować i wierzę, że uda się nam pojechać dobrze w wyścigu."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz