niedziela, 10 lipca 2016

Wypowiedzi kierowców Ducati po pierwszym wyścigu na torze Laguna Seca

Chaz Davies:

" Jestem bardzo niezadowolony. Dobrze wystartowaliśmy i mieliśmy dobre tempo od samego początku wyścigu. Nie czułem, że jadę na limicie, ale zablokowałem tylne koło podczas hamowania, a potem gwałtownie odzyskałem przyczepność i nie mogłem już nic zrobić. Postaramy zrewanżować się jutro, ponieważ potencjał naszego motocykla jest spory."

Davide Giugliano:

"   Był to trudny dzień dla całego zespołu. Mieliśmy tempo, żeby dojechać tutaj na podium, ale takie rozważania nie mają sensu z perspektywy czasu. Musimy dokładnie sprawdzić, co spowodowało moją wywrotkę, gdyż nie jechałem w momencie upadku na 100 procent, próbując oszczędzić opony. Musimy iść do przodu, bo jutro na pewno, mamy szansę na podium."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz