środa, 20 lipca 2016

Wypowiedzi kierowców Ducati po pierwszym dniu testów na Red Bull Ringu

Andrea Iannone:

"   Jest to bardzo pozytywny dzień dla nas. Byliśmy bardzo szybcy od samego początku. Ducati kazało mi przetestować nową ramę motocykla, ale nie zauważyłem zbyt wielkiej różnicy, jednak czucie przodu motocykla jest dużo lepsze, nie mając zaufania do tego miałem więcej problemów, więc jestem zadowolony, także dlatego, że będziemy tutaj testować kolejne nowe części, nawet jeśli okazały by się mniej przydatne dla nas. Ducati na tym torze jest bardzo szybkie, ale musimy pamiętać że nie mamy tu fabrycznego zespołu Repsol Honda, co z pewnością jest zauważalnym brakiem. Nie przejechałem żadnych długich przejazdów w dobrym tempie, ale w przeciwieństwie do innych nie używałem miękkich opon. Tor nie jest niebezpieczny, ale jesteśmy przyzwyczajeni do innych standardów. Są miejsca, w których trawiaste pobocze kończy się przy barierze, w niektórych miejscach bariery są bliżej niż zwykle. Porównując stan toru dzisiaj, z latami ubiegłymi i tak jest dużo lepiej, tylko bariery po bokach toru, na prostych mogą być bardziej oddalone niż w tej chwili, ale nie da się tego zrobić w tym roku. Jeśli chodzi o inne motocykle Suzuki nie prezentuje się źle, natomiast to co się dzieje w Yamasze, jest w tej chwili trudne do interpretacji. Casey Stoner był naprawdę szybki. Jak dla mnie wydaję się być nadal dobrym zawodnikiem, jest bardzo szybki i nic nie stracił ze swojego wielkiego talentu. Nie wiem jednak, czy ma zamiar nadal się ścigać, musicie go o to zapytać."

Scott Redding:

"   Pierwsze wrażenie o tym torze jest bardzo fajne, ale mam wrażenie, że w niektórych miejscach tor jest niebezpieczny dla motocykli MotoGP, ponieważ w niektórych miejscach zbyt blisko umiejscowione są bariery Armco. Sam układ toru jest bardzo fajny, mamy na tym torze wiele ślepych zakrętów."

Danilo Petrucci:

"   Dzisiaj poszło całkiem dobrze. Jest to nowy tor dla nas, więc nie mamy żadnych danych na jego temat. Nie poszło źle, ale tor jest trudniejszy, niż mogłoby się to wydawać na papierze. To trudny tor, który ma wiele podjazdów, zjazdów i ślepe zakręty. Jest to bardzo wyjątkowy tor, ale bardzo mi się podoba. Będziemy jeszcze pracować nad symulacją wyścigu. "

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz