niedziela, 10 lipca 2016

Wypowiedzi kierowców Hondy po pierwszym wyścigu na torze Laguna Seca

Nicky Hayden:

"   Przede wszystkim, dziękuje kibicom, którzy zgromadzili się na torze Laguna Seca podczas tego weekendu, dzięki wam czuję wielką energię i wsparcie, co jest fantastycznym uczuciem! Miałem bardzo dobry start do wyścigu i zajmowałem piąte miejsce, jednak tempo, jakie miałem nie było zadowalające. Miałem niewielkie problemy z hamulcami, czułem że motocykl nie działa dokładnie tak jak powinien. Pomimo nacisków moich rywali starałem się utrzymywać stały rytm. Szczęśliwie znalazłem się na podium, ale dzisiaj wieczorem musimy dokładnie przeanalizować telemetrię, aby wprowadzić jakieś zmiany przed drugim wyścigiem."

Michael van der Mark:

"   Kwalifikacje w moim wykonaniu nie były perfekcyjne, musiałem startować do wyścigu z jedenastego pola. Miałem dobry start do wyścigu, jednak na pierwszym okrążeniu przestrzeliłem zakręt, wskutek czego straciłem kilka pozycji. Następnie stopniowo przesuwałem się do czołówki wyścigu, jednak jazda za Lorenzo Savadorim, który utrzymywał podobne tempo, a ja nie mogłem go zaatakować była frustrująca. Kiedy w końcu byłem odrobinę szybszy od niego, wyprzedziłem go, jednak wtedy na mojej drodze pojawił się Alex Lowes, którego nie łatwo było wyprzedzić. Na ostatnim okrążeniu próbowałem wyprzedzić Nicky'ego ale niestety wyjechałem zbyt szeroko i nie mogłem nic więcej zrobić. Mimo wszystko czwarte miejsce jest świetnym wynikiem, dzięki któremu powróciłem na czwartą pozycję w klasyfikacji generalnej, dobre jest dla nas także to, że Nicky stanął na podium."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: hondaworldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz