czwartek, 21 lipca 2016

Wypowiedzi kierowców Ducati po testach na Red Bull Ringu

Andrea Iannone:

"   Dziś naprawdę było, to co chcieliśmy! To wspaniałe rozpoczynać wakacje w taki sposób.Zrobiliśmy dobrą pracę, lubię ten tor, mamy bardzo szybkie tempo na wyścig. Zrobiłem serię długich wyjazdów na tor, po 9-10 okrążeń na każdym. Naprawdę bardzo ciężko pracowaliśmy, jestem zmęczony, ale szczęśliwy. Wiedziałem, że mogę być dzisiaj bardzo szybki i dobrze współpracowało mi się z zespołem. Bardzo dobrze się rozumiem z moim szefem mechaników, zrobiliśmy kilka błędów w tym roku, ale nadal jesteśmy w stanie pokazać nasz potencjał. Chcieliśmy pokazać, że jesteśmy konkurencyjni, ale teraz nadchodzi czas wakacji i musimy naładować nasze akumulatory. Nie odbierajmy jeszcze szans rywalom. Rozmawiałem tutaj z Franco Uncinim, doceniam jego starania. Są pewne zmiany na tym torze, w porównaniu do przeszłości, ale niektóre miejsca nie podlegają standardom bezpieczeństwa. Podczas weekendu wyścigowego, na Komisji Bezpieczeństwa, będziemy rozmawiać o tym, jakie zmiany należy wprowadzić w przyszłości, aby było bezpieczniej."

Casey Stoner:

"   Mieliśmy bardzo pozytywny dzień, ale nie przejechaliśmy dużo okrążeń, ponieważ zespół chciał, żeby popołudniu jeździł Michele Pirro. Zrobiliśmy wiele krótkich wyjazdów na tor, zmieniając za każdym razem ustawienia motocykla, wykonaliśmy parę porównań podwozi, które testowaliśmy, aby motocykl był bardziej stabilny na hamowaniach. Ogólnie jestem zadowolony i usatysfakcjonowany, ale też nieco rozczarowany końcem, ponieważ po raz pierwszy od czterech lat miałem założone miękkie opony i podczas jazdy na nich przewróciłem się. Jestem zadowolony z twardych opon, motocykl spisywał się na nich bardzo dobrze, choć musieliśmy korzystać z poprzedniego podwozia."

Andrea Dovizioso:

"   Były to bardzo pozytywne dwa dni testów dla nas, ciężko pracowaliśmy nad wieloma aspektami motocykla, a także przygotowywaliśmy się w najlepszy możliwy sposób, do czekającego nas tutaj weekendu wyścigowego. Byliśmy bardzo konkurencyjni, jednak to nic wielkiego podczas testów, ponieważ wszyscy pracują nad swoimi motocyklami. Jestem bardzo zadowolony z Desmosedici GP na tym torze, wierzę, że możemy wykorzystać nasz potencjał do maksimum i tym samym być bardzo konkurencyjni w wyścigu."  

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz