poniedziałek, 11 lipca 2016

Wypowiedzi kierowców fabrycznego zespołu Kawasaki po drugim wyścigu na torze Laguna Seca

Tom Sykes:

"   Dzisiaj mieliśmy bardzo ekscytujący wyścig, musiałem pilnować się przed atakami kierowców Ducati. Musiałem walczyć na totalnym limicie aby dojechać do mety na pierwszym miejscu. Czasy okrążeń nie były najlepsze, ale udało się nam wywalczyć 25 punktów. Ten weekend nie był dla mnie zły: zdobyłem pole position, zająłem drugie miejsce w sobotnim wyścigu i wygrałem niedzielny, więc możemy być zadowoleni, choć walka z Chazem Daviesem i Davide Giugliano nie była łatwa, to z pewnością kibice świetnie się bawili. Przed restartem wyścigu dokonaliśmy kilku modyfikacji motocykla, ale tak naprawdę w ten weekend nie mieliśmy do końca optymalnych ustawień. Musimy wykorzystać długą przerwę od startów, aby poprawić nasz motocykl i zaprezentować się dobrze w ostatnich wyścigach tego sezonu."

Johnatan Rea:

"   Niedzielny wyścig nie do końca jest dla mnie rozczarowaniem, naprawdę dobrze czułem się na motocyklu, ale musiałem się wycofać i było to dla mnie frustrujące. Musimy dokładnie przeanalizować to, co stało się z motocyklem. Nie mogłem dodać gazu wychodząc z pierwszego zakrętu. Do tej pory wszystko szło gładko, więc nie najlepszą rzeczą jest jechać na wakacje z takim problemem. Chciałbym, żeby następna runda na Lausitzringu, odbyła się już za tydzień, a nie dopiero za dwa miesiące, gdyż jestem silnie zmotywowany, ponieważ bardzo dobrze czuje się na swoim motocyklu." 

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz