piątek, 15 lipca 2016

Wypowiedź Valentino Rossiego po piątkowych treningach

Valentino Rossi:

"   To był trudny dzień. Zła pogoda sprawiła, że było ciężko i bardziej niebezpiecznie. Było ciężko dzisiaj jechać nawet na miękkich oponach, z powodu zbyt niskich temperatur. Musieliśmy być bardzo ostrożni. Rano zacząłem nieźle, ale potem zaczęło padać. Po południu próbowałem innych ustawień, ale przede wszystkim musiałem założyć zużyte opony. Nie byłem w stanie jechać na maksa, bo wiem, że skończyło by się to wywrotką. Gdy założyłem pod koniec sesji nowe opony, był duży ruch na torze, mógłbym poprawić trochę pozycję gdyby nie to, ale nie było by to nic specjalnego. Mam nadzieję, że jutro pogoda się poprawi. Gdy temperatura asfaltu jest niższa niż 20 stopni, opony nie działają. Po 6-7 okrążeniach opony nadal były zimne. Potrzebne są nam jeszcze bardziej miękkie opony, ale nikt nie spodziewał się tak niskich temperatur, mamy nadzieję, że jutro warunki będą lepsze. Marc jest tutaj szybki, ale nie mogę myśleć o nim, ale o sobie. Ważną rzeczą jest bycie konkurencyjnym w niedzielę. Dzisiaj niestety musieliśmy jeździć na 80%."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz