środa, 27 lipca 2016

Leon Haslam przed wyścigiem Suzuka 8 Hours

Leon Haslam:

"   Z naszego punktu widzenia, a także konkurencji, myślę, że po intensywnych testach motocykla, nie ma powodów, dla których nie jesteśmy w stanie walczyć o zwycięstwo na torze Suzuka. Jestem przekonany, że możemy walczyć o czołowe pozycje, a nawet zwycięstwo jest dla nas możliwe. Zwycięstwo byłoby dla mnie wielkim osiągnięciem. Mamy dużo do roboty przed wyścigiem, ale jest to głównie dobranie odpowiednich ustawień pod naszą trójkę. Przede wszystkim testować będziemy rozwiązania wprowadzone przez inżynierów z Kawasaki, o które prosiliśmy ich po testach. Moi koledzy z zespołu, jak i cały personel Kawasaki pracuje bardzo ciężko. Suzuka 8 Hours jest bardzo prestiżowym wyścigiem. Jestem bardzo dumny, że zostałem zaproszony przez Kawasaki i mogę jeździć w jednym teamie z doświadczonymi zawodnikami. Startowałem już w tym wyścigu na innym motocyklu i dwa razy znalazłem się w zwycięskiej ekipie. W rzeczywistości jestem jedynym angielskim kierowcą, który triumfował tu dwa razy: w 2013 i 2014 r. "

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: bikesportnews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz