wtorek, 12 lipca 2016

Wypowiedzi kierowców fabrycznego zespołu Ducati po drugim wyścigu na torze Laguna Seca

Davide Giugliano:

"   Co za fantastyczny wyścig! Dzisiaj miałem mnóstwo zabawy, mimo że, wyścig ten był dla mnie wycieńczający fizycznie i psychicznie, dlatego, że najważniejszą rzeczą było nie popełniać błędów i nie dać się wyprzedzić przez Chaza. Nasza walka była fair, więc myślę, że kibice na torze i przed telewizorami mogli być usatysfakcjonowani. Zdobycie podium na tym torze, jest dla mnie bardzo ważne po tym, jak w zeszłym roku odniosłem tu poważną kontuzję, która mogła zakończyć moją karierę. Wczorajszy dzień był ciężki dla całego naszego zespołu, ja i Chaz oboje upadliśmy, walcząc o podium, mając dobre tempo, ale niewielkie modyfikacje motocykla poczynione przed dzisiejszym wyścigiem, pozwoliły nam ponownie o nie walczyć. Przed nami teraz przerwa od ścigania, ale nie możemy zrobić sobie przerwy od rozwijania naszego motocykla."

Chaz Davies:

"   Dzisiaj poszło nieco lepiej. Po tym co stało się wczoraj, początkowo chciałem skupić się na tym żeby dojechać do mety i moje tempo było odpowiednie. Chciałem uniknąć agresywnej walki na pierwszych okrążeniach, żeby nie popełnić błędu, ale znalazłem się za Davide i Tomem, więc musiałem przycisnąć trochę mocniej, żeby z nimi powalczyć. Uważam, że mogłem wygrać ten wyścig, ale nie mieliśmy wystarczająco dużo przyczepności na ostatnich okrążeniach, żeby agresywniej atakować. Najważniejsze jest to, że kończymy ściganie przed wakacyjną przerwą na podium i musimy wykorzystać nadchodzący czas do poprawy motocykla."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz