czwartek, 28 lipca 2016

WSBK: Marco Melandri oficjalnie potwierdzony w Ducati na sezon 2017!

   Zespół Aruba.it Racing Ducati potwierdził dzisiaj, że obok Chaza Daviesa, w przyszłym roku zobaczymy w tym teamie Marco Melandriego. Były mistrz świata klasy 250cc został wsparty mocnym wsparciem finansowym od sponsorów, dlatego to właśnie jego zobaczymy w przyszłym roku u boku Walijczyka. Marco Melandri ponownie będzie zespołowym kolegą Daviesa, po tym jak jeździli razem w fabrycznej ekipie BMW w sezonie 2013. 

Marco Melandri:

"   Jestem bardzo podekscytowany, że wracam do wyścigów, to spełnienie marzeń. Zawsze mówiłem, że jestem zainteresowany tylko i wyłącznie mocnymi zespołami i dobrymi motocyklami. Uważnie śledzę mistrzostwa świata Superbike i wiem, że Ducati Panigale może idealnie wpasować się do mojego stylu jazdy. Potencjał, który mogę osiągnąć na tym motocyklu jest z pewnością wysoki. Wiem, że nie będzie łatwo wrócić po takiej przerwie, do tak szybkiej jazdy jak wcześniej, teraz muszę dużo trenować, jeździć na motocyklu, aby przekonać się, że jestem gotowy do pierwszego testu na Ducati, w tym celu będę musiał odpuścić sobie wakacje w tym roku i skupić się na jeździe uliczną wersją motocykla Ducati Panigale."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: crash.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz