piątek, 22 lipca 2016

Wypowiedzi zawodników British Superbike przed rundą na torze Thruxton

Leon Haslam:

"   Thruxton jest jednym z torów, na których nigdy nie wygrałem i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, czy jesteśmy w stanie to zmienić. Mieliśmy ciężką rundę na torze Snetterton, więc naszym celem na ten weekend, jest przynajmniej znaleźć się na podium. Nie będzie to łatwe, zużycie opon na tym torze będzie kluczowe, wyścigi tutaj są zawsze bardzo wyrównane, więc zapowiadają się dwa pasjonujące wyścigi. Ze względu na charakter toru musimy maksymalnie wykorzystać wszystkie sesje treningowe, aby mieć dobre połączenie z motocyklem i oponami. Mamy nadzieję na w pełni suchy weekend w tym roku, więc optymistycznie patrzymy na ten weekend. Jesteśmy gotowi na ciężką pracę w ciągu weekendu, żeby być najszybszym w niedzielę."   

Shane Byrne:

"   Tor Thruxton jest absolutnie niesamowitym torem, nigdy nie lubię opuszczać po weekendzie tego miejsca. Mam tutaj tyle zabawy podczas jazdy, że nie mogę się doczekać weekendu. Nie testowałem motocykla na tym torze, więc nie wiem, jak Ducati będzie się tu sprawować, ale w zeszłym roku te motocykle były tutaj bardzo silne, więc mamy nadzieję na kolejną dobrą rundę dla nas. Jedziemy tam z czystą kartką papieru, w celu poprawy podczas każdej kolejnej sesji. Chcemy rozpocząć weekend szybkim tempem, a z biegiem czasu być coraz szybsi."  

Christian Iddon:

"   Thruxton jest jedną z rund w kalendarzu, na którą czekamy najbardziej dlatego, że zdecydowanie różni się od pozostałych rund w kalendarzu. Charakter toru powoduje bardzo wyrównane wyścigi, a ja to kocham. Mój palec jest w znacznie lepszym stanie po operacji, więc mam nadzieję na dobry weekend. Na Snetterton czułem się mocny w drugim wyścigu, mógłbym poprawić jeszcze kilka miejsc, niestety przeszkodziła mi w tym czerwona flaga, ale tak czasami się zdarza. Jesteśmy pewni, że lepiej nam pójdzie w Thruxton."

Michael Laverty:

"   Nie mogę się doczekać rundy na torze Thruxton, gdyż zespół Tyco BMW jest o wiele lepszy, niż na tym etapie sezonu w poprzednim roku. Wiemy, że mamy tempo i musimy zdobyć jak największą ilość punktów, żeby móc powalczyć o mistrzowski tytuł. Musimy walczyć o podium, a głównymi konkurentami będą Shakey i Leon. Nie lubię spędzać tygodnia bez jazdy na motocyklu, naszym głównym celem jest znalezienie się w czołowej szóstce w Showdown. Nigdy nie byliśmy tak blisko tej szóstki, dlatego na tym etapie sezonu jest to najważniejsze. Myślę, że tory Thruxton i Brands Hatch są odpowiednie dla nas, więc są naszą szansą na znalezienie się w czołowej szóstce, nie chcę powtórki z ubiegłego sezonu i walczyć do samego końca o miejsce w Showdown. 

James Ellison:

"   Snetterton było katastrofą, po tym jak rundę wcześniej znajdowałem się w pierwszej szóstce, mając miejsce na Showdown, nasza ostatnia runda była katastrofalna i straciliśmy to miejsce. Nie mogę się doczekać weekendu na torze Thruxton mimo, że odniosłem na nim w zeszłym roku kontuzję, to bardzo mi pasuje. Na pewno będą to dwa interesujące wyścigi, gdyż charakter toru nie pozwala nikomu się oderwać od stawki, a zarządzanie oponami jest na tym torze kluczowe. Bardzo interesujące będzie, czy ktoś odważy się założyć na wyścig miękki tył, Josh Brookes był jedynym, który zrobił to w zeszłym roku. Wiem na co stać mnie i mój motocykl, więc moim celem jest ponownie znaleźć się w Showdown, po tym jak zajmę dwukrotnie miejsce na podium."

Jason O'Halloran"

"   Jadę na ten tor po moim pierwszym zwycięstwie na torze Snetterton, więc czuję się fantastycznie, to była dobra runda dla naszego zespołu, mam nadzieję, że powtórzymy to w ten weekend. Thruxton to świetny tor i bardzo się cieszę że jedziemy na ten tor, gdyż jest bardzo szybki i bardzo mi się podobał kiedy jeszcze ścigałem się w Superstockach i Supersportach. Nie ścigałem się jeszcze na Superbike'u, ponieważ doznałem kontuzji podczas kwalifikacji w zeszłym roku, ale mimo wszystko uwielbiam ten tor. Nie mogę się doczekać, aby sprawdzić, jaki jest nasz potencjał. Tor wydaję się być dobrym dla charakterystyki motocykla Fireblade, ponieważ jest szybki i płynny, więc mam nadzieję, że możemy powtórzyć Snetterton. Czuję smak wygranej i chciałbym jeszcze więcej, choć na pewno inni nie odpuszczą i ciężko będzie znaleźć się na podium, ale wierzę w zwycięstwo."  

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: motorcyclenews.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz