sobota, 23 lipca 2016

BSB: Wypowiedzi kierowców po piątkowych treningach na torze Thruxton

Lee Jackson:

"   To jeden z moich ulubionych torów i nasze wejście było bardzo dobre. Mieliśmy świetną pierwszą sesję, a następnie zrobiliśmy kilka zmian przed drugą i idzie to wszystko w dobrym kierunku. Kiedy bywałem tu w zeszłych latach, również miałem tempo, którego nie potrafiłem jednak przełożyć na wyścig, więc mam nadzieję, że w ten weekend stanie się inaczej i po raz pierwszy stanę na podium. Po zmianach w motocyklu wszystko działało dobrze i poprawiliśmy czasy pod koniec sesji, ale mój idealny czas okrążenia byłby trochę szybszy, dlatego mamy jeszcze nad czym popracować. Jeszcze nigdy nie stałem na podium w BSB, jeżeli nie będzie to możliwe, to chciałbym zmieścić się w pierwszej piątce."

Shane Byrne:

"   Byliśmy szybcy w ostatnim sektorze na torze Snetterton, co zwiastowało, że Ducati będzie się tutaj dobrze sprawować, jednak nie chciałem tego z góry zakładać. Mówiłem już kiedyś, że zabawne jest, że Ducati na początku każdego weekendu, tak jakby nie chciało się w ogóle ścigać i trzeba trochę popracować nad tym, żeby działało tak jak trzeba, ale byłem zaskoczony, że tutaj wszystko działa od razu jak należy. Zrobiłem dwa okrążenia pod koniec sesji, gdzie starałem się wykręcić jak najlepszy czas, jednak całą resztę dnia spędziłem nad pracą z ustawieniami wyścigowymi." 

Ryuichi Kiyonari:

"   Tutaj jest lepiej, niż w ostatnich kilku rundach. Dzisiaj rano byłem dopiero dwudziesty siódmy, ale wszyscy wykorzystali nową oponę, a my nie mieliśmy na to czasu, ale w drugiej sesji było już znacznie lepiej. Moja pewność siebie jest o wiele większa, gdy motocykl wydaję się być lepszy. Sporo pracujemy nad balansem motocykla, który jest dla mnie bardzo ważny. Szczerze mówiąc na jedno okrążenie nie mam tempa, ale patrząc na tempo wyścigowe jest ono dobre i równe. Jestem więc bardziej pewny wyścigu, niż kwalifikacji, ale będziemy pracować nad poprawą jednego krążenia jutro rano."

Polub fanpage na Facebooku:

 https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: bikesportnews.com, motorcyclenews.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz