sobota, 16 lipca 2016

Wypowiedzi zawodników po sobotnich kwalifikacjach

Jorge Lorenzo:

"   W ten weekend miałem trzy wypadki, które trochę się od siebie różniły, ale za każdym razem powód był mniej więcej taki sam, przednia opona nie pozwala na tyle, na ile mogliśmy sobie pozwolić w zeszłym roku. Ale jestem mimo wszystko szczęśliwy, że wiem co jest problemem i wolę być 1,5 s. z tyłu, niż kolejny raz się wywracać. Pierwszy upadek dzisiaj, był spowodowany najechaniem na wewnętrzny krawężnik w zakręcie nr 8, nie powinienem był wjeżdżać na niego tak głęboko, ale mam przyzwyczajenia z czasów, kiedy jeździliśmy na oponach Bridgestone, a na Michelinach nie jest to możliwe. Przy drugim upadku nie mogłem wystarczająco zahamować, w związku ze zbyt słabym rozgrzaniem prawej strony opony. Hamowanie nie było silne, ale straciłem przednią oponę. To nie jest normalne, że w jeden weekend, popełniłem trzy tak duże błędy. Jestem rozczarowany tymi problemami i naszą pozycją. W Q1 byłem konkurencyjny na nowych oponach. Próbowaliśmy zmodyfikować ustawienia przed Q2, ale nie mieliśmy wystarczająco dużo nowych opon. Myślałem, że uda mi się osiągnąć czas w granicach 1'21.4-1'21.5, co dało by mi miejsce w pierwszym rzędzie. Próbowaliśmy różnych ustawień, przez co mocno się pogubiliśmy, ale kiedy wróciliśmy do naszych standardowych ustawień z początku weekendu, mocno się poprawiliśmy. Nie mogliśmy znaleźć odpowiedniego setupu, ze względu na niską temperaturę. Jeszcze nie jest za późno, jeżeli tor będzie jutro suchy, to może być dobrze. Chcę być szybki. Zobaczymy co będzie, gdy spadnie deszcz, ale nie mogę podejść do wyścigu z negatywnym nastawieniem."

Valentino Rossi:

"   Wczoraj było bardzo ciężko, przede wszystkim, jeżeli chodzi o ustawienia i pogodę. Nie byliśmy w stanie odpowiednio rozgrzać przedniej opony, co powodowało, że nie działała. Ale podczas dzisiejszych treningów sytuacja zdecydowanie się poprawiła, nie mam problemów z ustawieniami. Jestem zadowolony z pierwszego rzędu, bo utknąłem w korku na torze i nie byłem w stanie poprawić czasu. Mogłem zejść o 0,2-0,3 sek. niżej, ale na szczęście, żaden z kierowców mnie już nie wyprzedził. Pierwszy rząd jest bardzo ważny, w perspektywie jutrzejszego wyścigu. "

Marc Marquez:

"   Szczerze mówiąc, nie najlepiej czułem się w ten weekend na motocyklu. Ale udało nam się wprowadzić odpowiednie ustawienia na kwalifikacje, dzięki czemu jesteśmy na pole position. Staraliśmy się dzisiaj sprawdzić nowe podwozie, jednak podlega ono jeszcze dyskusjom, ale mimo to osiągnęliśmy dobry rezultat. Nie jesteśmy przekonani o naszym zwycięstwie, gdyż pogoda jest niestabilna, a także Valentino będzie nas z pewnością naciskać."

Hector Barbera:

"   Mój motocykl świetnie sprawuję się na tym torze. W Barcelonie testowałem wiele różnych ustawień, ale tor Sachsenring nie ma szykan, co bardzo odpowiada mojemu stylowi jazdy, a także motocyklowi. Drugie miejsce w kwalifikacjach jest dla mnie niesamowite."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: motorsport.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz